盲音

杂食,话很多的女鬼
Saltwater - Geowulf

歌词翻译挑战3/365

Saltwater - Geowulf


Saltwater in the afternoon

下午时分,盐水顺着我的脸颊流
So scared of seeing you
我很害怕见到你

Saltwater at the end of spring
春末的眼泪

So tired of hurting me

我不想再伤害自己

Come to the ocean

去海边吧
Even when you're broken
即使你已支离破碎


Sunrise when you call my name
日出是当你呼唤我的名字的时候

Oh I thought you had something to say
噢,我以为你要对我说什么

When the tide wash me in

当潮汐洗去我身上的伤痕
You and I no longer a thing

你与我之间再没有故事
Unrepentantly I've waited for you
我不后悔我曾守候过你

Come to the ocean

来海边吧
Even when you're broken
即使你已经支离破碎

Come to the water
到水中去

Let it wash you over
让它洗涤你的心灵


Come to the ocean

来海边吧
Even when you're broken
即使你已支离破碎

Come to the water
到水中去

Now that we are older

这是成长的洗礼

评论

热度(1)